Saturday, 20 June 2015

Temeto-kerti rokak

Magyarorszagi hazalatogatasom utan elhataroztam,hogy belefogok a sajat projektembe. Batyam unszolasa sokat nyomott a latba, es a kekbegy sikertelen fotozasa is megerositett abban ,hogy jo eredmenyt csak befektetett munkaval lehet elerni. Hiaba megyek haza,hiaba vannak meg az oduk,a lesek, 3 nap leforgasa alatt nem tudom megloni a kepeket amiket annyira szeretnek. Ezert arra a vadra megyek melyben Anglia bovelkedik. Elhatarozasomat tett kovette. Kineztem a helyet es elkezdtem a szoktato etetest,ami a munka es egyeb teendok miatt nem volt folytatolagos.Nem baj.Szepen megtisztitom a helyet,alca halo elo a szekrenybol. Nezegetem a tavolsagot,almodozom szinte latom a rokat ahogy jon...Minden kesz,mar csak csalogatni kell.Ez is meglesz ugyanis az en lesemben van wifi. Igy az internetrol barmi letoltheto. Hej kerem nekem europai szintu a lesem.Ez azert lehetseges,es ezt meg nem mondtam ,nekem nem kell utaznom sehova a rokakert.Csak at kell setalnom a templom kertbe.Cirka 15 lepes.Igy a jel meg eros. Szoval elso reggel elhelyezkedem.A hajnal gyonyoru es mozdulatlan. Ovatosan mozgom mert nem akarom megtorni a varazst. 4.25 es rohamosan vilagosodik. Youtube-rol elkezdem jatszani a "Baby Bunny Crying "cimu szamot.A sirok felett elterulo csendben durvan hangzik ez a dallam.Varok.Semmi nem mozdul. Megegyszer es ez igy megy 20 percig mikor oldalt fordulok es latom ,hogy egy fiatal roka legeny tolem 10 meterre figyel.Valami gyanus lehetett mert kereket old.Nem baj lesz masik .Es van is.Ez olyan kozel jon ,hogy majd bejon az "ajton" es kepem meg mindig nincs. Benazok mintha eloszor csinalnam, de hat izgulok ,hogy majd kiugrik a szivem.Par perc szunet,mikor latok egy ful hegyet meg egy orrot a tuja mogul.Ez a legeny ravasz es a bozotosban ram jon.Kohintenem kell,hogy tudja kicsit kozel jott. Elbattyog.Es kepem meg mindig nincs!! A ret tuloldalarol voroslik valami.A negyedik roka ma reggel.Megfogadom akarmi lesz lovok. A D700 nem a halkabb gepek koze tartozik ezert amikor a roka jol all,mely levego es lesz ami lesz....Kattog a gep.Roka ideges nem is birja sokaig.Nem baj megvan a kep! 5 .20 korul megszunik a mozgas.Olyan gyorsan ahogy elkezdodott. Eledezik a varos. Gyorsan osszepakolok.2 perc es az agyamban vagyok.Ki mondta ,hogy nehez a roka fotozas?!







No comments:

Post a Comment