Sunday, 28 June 2015

Hajnalban a temetoben

Reggel 3.50-kor ebreszt a telefonom. A szemeimet csak az elkepeszto akarat tudja nyitva tartani. Meg szeretnem tudni ,hogy a mult heti roka Eldorado a veletlennek volt koszonheto azaz szerencses voltam ,vagy tenyleg ilyen jo a hely. Konyhaban halkan forralom a vizet mikor eszreveszem,hogy esik az eso. Szuper mehetek vissza aludni...de nem kimegyek barmi is lesz.  Az eso elall, meg szerencse, mert nincs semmi amivel jol tudnam vedeni a gepem,zacskoval meg nem szeretnek zorogni a lesben. Gyorsan elkeszulok es par perc mulva kint vagyok. Elhelyezkedem kenyelmesen,meg nincsenek jo fenyek de hat ugyis ido kell mire bejonnek a rokak,igy elkezdem. Masodik strofat jatszom mikor okelme beszalad a szinterre. Persze ovatosan,orrat a folder tapasztva. Loni nem lehet ,meg elriasztanam,igy csak nezem ahogy ovatoskodva meg-megallva keresgel. Elmegy. Nem baj lesz meg. mikozben varakozom megelevenedik a kert. Szo szerint mintha a dzsungel kellne eletre. Madarak karognak,bugnak rikacsolnak. A szajkok elkeseredett legi csatat vivnak a varjakkal. Hallom a fiokakat minden felol. Mokus rohangal fellettem szoval nem unatkozom. Mikor... valami voroslik ..es itt is van . Most nem ovatoskodom szorom neki a kepkockakat. Neha megall tanakodik szaladjon vagy ne ..? Elfele ballag. Telefonrol mar nincs ido semmit jatszani igy rabrekkentek. Megall. Jon visszafele,igy elkezdek cincogva ,szurcsolve hangokat kiadni ami egy ideig mukodik. Lopom illetve kapom a tavolsagot mert ugy ez nem rajtam mulik. Aldom az eszem hogy a jo fenyek bekoszontevel atraktam a crop szenzoros vazra a lencset igy a 200mm mar 350mm szuper. Aztan a roka, nyilvan tisztaban van az allatvilaggal a teruleten rajon ,hogy a hangok nem az O vilagabol szarmaznak igy kereket old. Nem baj sikerult megint. Par perc es megint otthon vagyok. Az agyban a sok finomitason gondolkodom. Jo lesz ez...nem szuper lesz ez .Aztan elnyom az alom.



No comments:

Post a Comment