Saturday, 1 November 2014

London,rohanas es keso vonatok!

Pentek este Londonban volt szerencsem fotozni egy privat bulin. Es hogy meg kecsegtetobb legyen a dolog a City kellos kozepen volt a hely ugyhogy mar elore dorzsoltem a tenyerem milyen szuper ejszakai kepeket fogok kesziteni. Pontosan megterveztem a vonatokat ,csatlakozast stb. Szamitasaim szerint egy picivel tobb mint 1 oram lesz, ami szuper ugyanis a Bar ahova megyek 20 percre van a Waterloo palyaudvartol, ami azt jelenti ,hogy lesz legalabb 45 percem durrogtatni.Szuper. Ash-bol Guildfordba 15 perc keses.Meg mindig bizakodo vagyok ,majd a londoni vonat behozza. Guildfordbol Londonba tovabbi 15 az annyi mint 30 perc .Mar nem hangzott olyan jol mint amikor megterveztem. Sebaj majd a melo utan. Sem! Mivel ugy vegeztem ,hogy fotozasra, olimpiai kvalifikacios szintet bemutato gyaloglassal egyutt is csak 20 perc jutott. Kezbol,beszoritott konyokkel es osszeeszkabalt gep tarto emelvenyekrol probaltam fotozni.A magas ISO-rol mar nem is beszelve! A zarsebesseg olyan volt,mint amikor a vasarnap delutani sziesztabol a nagymama kloppfolasara ebredezel. Ugyhogy ennyit az ejszakai varosi fotozasomrol.Azert harom kep elkeszult. A keresem az lenne kedves olvaso,hogy a Panoramaba ne nagyits bele!


1 comment:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    ReplyDelete