Sunday, 23 November 2014

Katedralis a kodben

Minden fotos eleteben van olyan tema amiket sosem tud megunni.Legyen az madar,egy ejszakai varos reszlet vagy akarmi ami kedves a szivnek. Meg akkor is ha a lelkunk melyen tudjuk a tema mar egy kicsit elcsepelt.Ilyenkor probalunk ki valami ujat.Igy van ez a Guildfordi katedralissal. Nagyon jo tema de egy kicsit...Az interneten nem is olyan regen talatam egy kepet egy teljesen mas nezopontbol az epuletrol. Na gondoltam ezt a helyet mindenkeppen meg kell talalnom. Az hogy este indulas elott tejfol szeru kod lepett be mindent cask bonusz volt. Majdhogy nem lepesben haladtam a altalam elkepzelt varosresz fele, ahonnan ugy gondoltam hogy meglehet loni a kepet. 10 perc keresgeles es szitkozodas utan,ugye mert minden fa csak egy picit logott bele a kepbe,csak pont annyira ,hogy az egesz kompozocio teljesen kezdo szintre sullyedjen (bocsanat a kezdo fotosoktol),megtalaltam az varva vart par negyzetmetert ami szamomra a szent foldet jelentette! Utana azert felmentem es megcsodaltam kozelrol ,megint mint mar annyiszor es most sem allhattam meg .hogy ne keszitsem el a mar jol bevalt recept szerinti kepet.Hiaba a Guildfordi katedralis az en temam!




No comments:

Post a Comment